تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

پسر عارف در کمیته ملی المپیک حکم گرفت 

یکی از جدیدترین حکم‎های صادر شده در کمیته ملی المپیک برای پسر محمدرضا عارف و به عنوان مشاور رئیس و مسئولِ کمیسیون تازه تشکیل شده این کمیته است

کد خبر: ۱۱۲۱۶
۱۲:۱۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حضور و فعالیت آقازاده‌ها در ورزش که طی سال های گذشته شاهد آن بودیم، همچنان رونق دارد. پسرِ ارشد محمدرضا عارف جدیدترین آقازاده‌ای است که به ورزش ورود کرده و حتی حکمِ مدیریت گرفته است. 

این حکم از سوی سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و برای حمیدرضا عارف زده شده است. به موجب این حکم، عارف به عنوان مشاور رئیس و مسئول کمیسیون صلح و ورزش در کمیته ملی المپیک منصوب شده است. 

حمیدرضا عارف در حالی در کمیته ملی المپیک مسئولیت گرفته که سال گذشته بحث «ژن خوب» را مطرح و با تاکید بر توانایی‌هایش گفت که این توانایی ها از دو ژن خوب از طرف پدر و مادرش رسیده است. این موضوعی بود که در شبکه های اجتماعی سروصدای زیادی ایجاد کرد و تا ماه ها با هشتک ژن خوب، پیگیری می شد. 

حالا خالق رویداد ژن خوب به عنوان مسئول کمیسیون صلح و ورزش، وارد مدیریت ورزش شده است. 

کمیسیون صلح و ورزش یکی از ۱۵ کمیسیون کمیته ملی المپیک و جزو کمیسیون های تازه شکل گرفته در این کمیته است و در واقع حمیدرضا عارف اولین مسئول برای این کمیسیونِ نوپا به حساب می آید.

قرار است این کمیسیون با ترکیبی ۱۰ نفره متشکل از چهره های ورزشی و هنری و به نوعی قهرمانان و سلبریتی ها آغاز به کار کند.

بررسی هایی برای انتخاب ارکان ورزشی و هنری کمیسیون صلح و ورزش انجام شده اما هنوز نهایی نشده است. این کمیسیون در زمینه همایش های ملی و بین المللی صلح و ورزش و همچنین فعالیت و رایزنی برای معرفی سفیران صلحِ ایرانی فعالیت خواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی